Nieuws

DE HENRY VAN DE VELDE LABELS 2015 VOOR STULENS

stulens happy systainability

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Meer dan 200 producten dongen dit jaar mee naar de Henry van de Velde Labels 2015. Uiteindelijk krijgen 19 producten en diensten het Henry van de Velde Label 2015.

Eén van deze producten was het Stulens Manifest, van Pablo Hannon (Hectica) voor Stulens.
Het Manifest van Stulens ontstond tijdens brainstorms ter voorbereiding van de herinrichting van de conceptstore en het herbekijken van de identiteit. Het verwoordt de nieuwe richting die Stulens wil uitgaan: die van doordachte duurzaamheid wat productie en logistiek betreft. Naast die waarden wil Stulens ook een baken en broeihaard zijn op het vlak van design, kunst en cultuur. Het boek is symbolisch voor de nieuwe weg en een tool om intern en extern mensen mee op sleeptouw te krijgen. Het boek heeft de titel in het midden, de essentie op de cover en de voorbeeldmerken omarmen de spreuken. Verschillende lettertypes zijn de gids doorheen het inspiratielandschap. 

Stulens startte dit jaar ook een IDE-project omtrent voor de uitbouw van hun conceptstore en community. Volg het traject op onze website.